To najlepsza forma budowania więzi i budowania relacji, która posłuży później do sprzedaży. Dziś nie sprzedajemy. Dzisiaj się zaprzyjaźniamy.
Małgorzata Kosmala, dyrektor zarządzająca, Business Events
Nam się zdaje, że wszystko wiemy i wszystko widzieliśmy. Że znamy wszystkie obiekty, usługi, a tu się okazuje, że są nowe obiekty, nowe firmy, nowi usługodawcy, nowi dostawcy, i fajnie tak inspiracyjnie, dowiedzieć się, że ten rynek wewnętrznie buzuje i tutaj czuć jego dobre tętno.
Bartosz Bieszyński, członek zarządu, Master Brand
Czas jest czasami cenniejszy od złota. A tu w jednym miejscu mamy wiele obiektów, wielu dostawców, których, gdybym miał indywidualnie odwiedzić, zajęłoby mi dużo więcej czasu.
Radosław Krakowiak, dyrektor Działu MICE, Biuro Podróży Impuls
Połączyć twarz z mailem, to jest naprawdę duży plus.
Sara Błaszczyk, właściciel, Soluma Prestige & Event
Są tu obiekty czy dostawcy, z którymi nie mamy szansy spotkać się inaczej, na takie fast date’y zjeżdżają ludzie z całej Polski.
Sandra Bociek, dyrektor wydarzeń, Soluma Prestige & Event
Spotykając się regularnie, zawsze coś nowego jesteśmy wstanie stworzyć, wyjechać z nowymi pomysłami i te kontakty zawsze pracują. Wracamy do wizytówek, które sobie przekazujemy wzajemnie, do pomysłów, które tutaj powstały.
Katarzyna Małuj, dyrektor ds. komunikacji, marketingu i PR, Good Energy Events